söndag 20 december 2009

Önskelista

Ja jag vet att jag är 25 men jag har ändå vissa önskningar har jag kommit fram till idag. Här kommer de som är alldeles för dyra utan någon slags ordning.

  • En ny digitalkamera. Min är ju gått sönder. Helst en canon ixus.
  • HTC Hero. Behöver en ny mobil och denna vill jag ha.
  • Laptop. En Sony Vaio.
  • Nike sneakers. Dessa går ej att bara köpa till mig, utan jag måste vara med och välja.
  • Böcker. Läser det mesta bara de inte är dåliga.
  • Kläder. Behöver nya jeans och skjortor.
  • Ny hörlurar till iPoden då någon katt bitit av mina. Dessa skulle vara bra.
  • Säkert nåt mer som jag inte kommer på.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Malin.
Tomten har redan varit här och hämtat paketen. Så listan är för sen och dyr / Mamma

Anonym sa...

Hahahaha dåliga önskningar du hade då.. Giriga lilla flicka!

Carro sa...

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=179589 ar grymt bra horlurar till sjukt mkt battre pris.. Man behover inte alltid ha det dyraste.. :P