tisdag 19 maj 2009

Så jävla nice

Idag är bara en sån där dag då allt känns bra. Massa små saker som gjort mig så glad!

Det hela började med att jag fick ett sjukt fint mms imorse av Clara, redan då var dagen redan gjord. Kommer till jobbet och alla är på fint humör. På eftermiddagen kommer chefen och ger mig en sån där liten grej man har på nycklarna, så om man tappar dom så kommer de till rätta igen. Sen så kommer chefen igen med ett nytt eget headset till mig, med hörlurar på båda öronen så jag ska slippa få ont i huvudet. Efter det så säger hon att till hösten så är det bara så att du ska ha en fasttjänst här. Under hela dagen så får jag dessutom massa söta sms. Kommer hem och har fått min lönespec, öppnar och ser att de höjt min lön! Sätter mig vid datorn och pratar med en gammal kompis och det visar sig att Carros små stalkertips under 10 års tid funkar! Hon är tillsammans med en tjej! Jag visste det! Fast detta är ju bara småsaker när jag tänker efter, det som gör mig så jävla glad på riktigt är en viss fröken Clara. Så glad att jag träffat henne.

9 kommentarer:

Clara sa...

superduper-dag! jag är ockå glad att du har träffat mig ^^ puss!

Sickan sa...

fy fan låter som en Bullen dag liksom, inga konstigheter =)

Trocca sa...

Exakt Sickan! Inga konstigheter här inte! Jävligt tråkigt att jag var tvungen att ställa in igår, hoppas du får nån lucka innan jag drar till malmö..

Birgitta sa...

Jag är jätteglad för din skull...!!

Gunilla sa...

Du verkar ha haft en toppendag!Grattis!

Helna sa...

haha, får man ta del av stalkertipsen, fast 10 år är ju lång tid, så finns det snabbkurs? :)

Trocca sa...

Helna: Stalkertips är inget som bara lämnas ut. Det krävs många år av passivt följande sida vid sida av en riktigt stalker :D

annie sa...

Men hej Malin! mkt längesedan.
Kul att höra ifrån dig!
Låter som att allt är bara bra med dig :) Härligt!
Samma här, jag o lillfisen myser hela dagarna :)

Hadé, så hörs vi nå mer!

www.liteavallting.blogg.se sa...

Kul att du har det bra. Glöm nu inte vad du lovat, (denna månad också.) Vi har löst övernattningen. Så du behöver inte tänka på det. Ha det gott och var rädd om dig. /Kram Mamma