lördag 22 augusti 2009

Ny lägenhet!

Jag har fått en ny lägenhet! Jag är superglad för detta och kontraktet är på minst 1 år! Jag lägger upp lite bilder så ni kan se.

Här är en bild på vart huset ligger. Det är där A står. Sjukt nära Blåsut tunnelbanestation.En typ allkov i hallen. Är nog tänkt att man ska ha matbordet där men jag tänker ha min säng där för det finns plats så det räcker för ett bord i vardagsrummet.Köket är inte jättestort men lagom. Man kan lätt röra sig därinne och det finns massa förvaring!Badrummet är inte så roligt men det finns tvättmaskin!Vardagsrummet med utgången till balkongen!

Dessutom kommer hela lägenheten att målas om innan jag flyttar in samt att en tvättstuga kommer att byggas i källaren under hösten. Inte världens bästa bilder men ni får tänka er lite. Lägenheten är ganska stor 48 kvadrat och perfekt för mig.

4 kommentarer:

Gunilla sa...

Grattis till lägenheten. Den ser jättefin ut!

Mammma.www.liteavallting.blogg.se sa...

Grattis igen Gumman. Ser ju jätte bra ut. Hur stor är balkongen? Vi har ju träbordet ute pluss 4 stolar som du vet om det rymms.

Anonym sa...

Ja dra mig baklänges på en isklump Näslund! Lika stort som våran lägenhet ju ;)
//Brandting

Grønlænningen sa...

ser sjukt nice ut! :D