måndag 14 september 2009

En drömhelg väntar!

Jag vet att den nya veckan just börjat men jag kan inte låta bli att tänka att nästa helg är nära. Jag jobbar natt tills torsdag 7:00 då går jag hem sover några timmar och börjar sen fixa mer i lägenheten. Ungefär samma planer för fredagen förutom att på kvällen kommer bästa mamma och pappa med mina saker samt min brors soffa! Kommer bli så fint! Mamma har dessutom sytt gardiner till samtliga fönster och draperier till garderoben i hallen, klädkammaren i vardagsrummer samt ett draperi till allkoven. Allt kommer bli så fint!

På lördagen kommer fina underbara bästaste Clara! Vad jag längtar efter henne nu! Det bästa är att hon stannar tills på måndagkväll ev tisdag. Så det blir lite kvalitetstid med mina föräldrar fram till 19 då vi ska iväg på Majsans 30års fest! Där kommer en massa fina vänner också vara!

Kan man annat än längta till helgen med detta schema?!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ska bli jätte kul att få se den nya lägenheten. Och att få träffa dig och Klara ser verkligen fram emot det. Ska även bli kul att se vad du tycker om allt vi kommer lastade med. Tråkigt bara att Micke och Kim inte kunde komma. Men det får bli någon annan gång.
Syns snart gumman, då får jag ju också träffa Siv och Ruth gud vad kul. Sköt om dig nu så ses vi snart / mamma