måndag 7 september 2009

Om man inte vill åka hem måste man åka hem då?

För jag vill verkligen inte. Vill vara kvar. Väskan är dock packad och biljetten bokad. Imorgon står jobb på schemat, sen ledig i två dagar. Därför känns de extra surt att åka hem, men med min arbetsmoral så går det inte att vara "sjuk".

Clara kommer snart upp igen, de blir mycket bra och fint. Mamma och pappa kommer också snart. även de mycket fint. Och på onsdag så flyttar Ruth och Siv inte till mig. 12 veckor gamla så de lär bli full fart!

2 kommentarer:

Clara sa...

gumman, hade varit fint om du stannade men som sagt: jag kommer snart! puss&kram.

"Och på onsdag så flyttar Ruth och Siv inte till mig." :P gör dom inte? ;)

Anonym sa...

Ruth och Siv vilka är det? 12 veckor hum undra vad det kan va. Nått som ska klätra i draperierna? eller i gardinerna? Ja vi får se. Kul att arbetsmoralen är hög. Då gör du en Mamma stolt. Man får inte vara "sjuk" om det inte är på riktigt. Då har ju det gått fram i alla fall. I dag ens läge så får man vara glad att man har jobb. talar av egen erfaren het se rubrikerna på st i dag.
Ha det gott syns snart:) / mamma