torsdag 1 oktober 2009

JA!

Nu stämplar jag snart ut och tar ledigt en vecka! Jo ja tackar jag! Hem och fixa lite, typ diska och städa undan lite. Packa kläder och katter sen tar vi tåget vid 11 till Clara! Jag tänkte försöka hålla mig vaken tills dess och sova på tåget.

Jag fattar inte hur man kan längta så mycket efter någon men min längtan efter Clara slår nog de mesta! Snart snart snart en hel vecka!

BTW har fått reda på att jag kommer att få jobba natt fram tills 15 januari. Sen så får vi se vad som händer och vad min kropp säger. Men i korthet betyder det att jag kliver på mitt skift 19:00 på torsdagen och slutar 7:00 torsdagen efter. Självklart så jobbar jag inte konstant utan jobbar oftast 19-07. Vi testar och ser om de funkar annars är jag lovad att få gå tillbaka på dagen. Jag har ju vissa förmåner from idag då min fasta anställning på falck börjar from idag.

En annan sak, jag fyndade en hemresa till Sundsvall på julaftonsmorgon för 203:- på sj igår! Passar mig perfekt då jag kliver av mitt skift kl 7 på julaftonsmorgon. Så mamma jag kommer hem till jul!

2 kommentarer:

www.liteavallting.blogg.se sa...

Ser fram emot att få fira jul med min dotter. / Mamma

Birgitta sa...

Ja, trevligt. Vi ska om jag förstått rätt fira jul i Bosvedjan. :-)