tisdag 20 oktober 2009

Jag kommer att klara det.

Jag har sluta snusa igen och denna gång kommer jag att klara det! Just nu har det gått ca 24 timmar och ja de är jobbigt. Försöker sysselsätta mig med massa saker. Har städat hela köket och vardagsrummet så nu stor sovrummet och hallen på tur. Jag spelar massa TV-spel för då tänker man verkligen inte på det. Jag har även slutat dricka cola eller ja nästan iaf, jag tillåter mig själv att dricka på lördagar.

Detta tycker nog många är löjligt men cola och snus är verkligen två väldigt starka beroenden för mig. Det bästa är att jag kommer att spara ca 1000:- varje månad på snus, bara det är ju lockande. Nu ska jag fixa detta och jag kommer vara grinig och jävligt i några dagar nu men sen får ni en sund Malin.

3 kommentarer:

Pappa sa...

Håller du på att växa upp och bli förståndig nu Malin

Birgitta sa...

Bra Malin, Vad duktig du är.....!!!! :-)

Clara sa...

lovar att vi ska göra något kul när du klarat det i en månad! heja heja! puss.