fredag 12 februari 2010

BERLIN!

Jag lägger ut ett fåtal bilder här från Berlin, mest bara så Clara ska kunna se från Grönland då facebook är ett återkommande problem. Ni andra kan kolla på facebook om ni vill se alla bilder :)

En väggmålning på ett hus mitt i Berlin. Synd att vi inte kan ha sånt här.Utanför vandrarhemmet.
Vårat rum som vi delade med 12 andra.

Finns 100 bilder som denna, jag och en karta alltså.Jag drack kaffe på en stor kedja.Åt våffla med choklad- och kolasås på!

Såg massor av ockupationshus!

Men mest vad jag glad..
... för jag fick dricka öl och den var billig :)
En till snygg väggmålning.

2 kommentarer:

Anonym sa...

du skulle tagit den sista bilden från sidan, då syns kackerlackan som kryper ut ur väggen ;)
Berlin är en riktigt härlig stad. Va ni på Anna Blüme o käka.. mums

Trocca sa...

Jag tror faktiskt de finns en bild på det med :P Nej var inte där och åt, jag åt mest currywurst om jag ska vara ärlig :P Men Berlin är verkligen en grym stad!