måndag 22 juni 2009

Bilder!

Nu var det längesen jag la upp några bilder här så nu kommer en bildbomb!

Våren kom till Lidingö.Nemo och Tindra är livsnjutare på heltid.Norskan hade sjukt snygga solglasögon så jag var bara tvungen att låna dom.En "Masterplan" gjordes.Jag var på mitt livs första vintävling i Skrapan.Jag bjöds på fika i Angered. En kväll jag aldrig kommer att glömma. <3Bästa flytthjälpen och vännerna! Bergis och Carro!Nya regler på jobbet betyder att vi ej få äta vid våra platser. Jag och Berndten hittar vägar runt reglerna.En kväll på Bockholmen. Sjukt fint!En jobbandes midsommar på Falck avslutades på bästa sätt; Nybakad kladdkaka, sojagrädde och jordgubbar!Jag och bästa Sickan löser problemet med ingen blixt på mobilen. En sjukt trevlig kväll som vanligt.Jag och världens finaste Clara! <3

2 kommentarer:

Sickan sa...

vackra bilder bullen.. hahahahaha master plan

Trocca sa...

Sickan, masterplan is the shit :P