måndag 22 juni 2009

Tips!!

Jag behöver lite hjälp. Min kusin Lina snart 15 år och hennes kille Alfred ålder okänd, kommer hit imorgon och stannar tills på torsdag. Hur roar man dem på bästa sätt? Det var ju liksom 10 år sedan jag själv var 15 år och jag var ju inte som en vanlig 15 åring..

Vi kanske kan gå på skansen, för då har jag tänkt att jag kanske kan hyra en sån där skrinda och dra runt dem i? Astrid Lindgrens värld? Besöka en H4 gård? Minigolf? Eller typ nåt annat som man gör med barn. Kom med tips nu!

3 kommentarer:

Clara sa...

hahah, tycker lätt du ska dra dom i en skrinda på skansen! :P det var ju inte så länge sedan jag var 15 :P och jag hade lätt uppskattat det! :D man är ju en glidare..

Moster Birgitta sa...

Jag tycker att du ska ta med dem på en riktig krogsväng....
- eller kanske inte...
Det beror på om du är rädd för Gunilla eller inte...
Mig undviker du ju - så du är tydligen lättskrämd.... ;-)

förslag:
- Grönalund
- Cool shopping på second hand
- Moderna museet
- Båtsightseeing
- kanske Slottet....

Må så gott och hör gärna av dig
Kram
// Moster Birgitta

Faster Gunilla sa...

Birgitta, passa dig för att komma med sådana där förslag om krogbesök. Annars kanske det är Lina som tar Li på en krogsväng om sisådär 12 år :)

Det där med second hand shopping var inte ett så tokigt förslag. Lina gillar ju att shoppa.

Tack snälla Malin för att de får sova hos dig. Jag önskar att jag kunde komma ner en sväng i sommar och hälsa på dig. Då skulle vi ha kunnat ta en krogsväng :)

Ha en bra dag!