lördag 20 juni 2009

Less dag

Allt är så sjukt segt på jobbet idag, känns som om jag varit här i 15 timmar och har ändå massa kvar. Denna dag kommer aldrig att ta slut. Jag jobbar varje dag nu fram till tisdag.

Sen är det extra jobbigt då jag bara saknar nu. Jag saknar min familj, mamma, pappa, Putte och Micke speciellt. Jag har inte träffat de sen påsk. Och självklart saknar jag finaste Clara så jävla mycket så jag fan blir galen snart! Om 7, 8 eller 9 dagar får jag träffa henne beroende på hur jag måste jobba nästa söndag.

Självklart finns det saker att se fram emot också. På tisdag kommer Lina och Alfred hit tills på torsdag. På fredag så ska alla tjejer som jobbar på LC på falck åka på kryssning tillsammans. Och på lördag, söndag eller måndag åker jag till Clara och stannar länge, då jag går på natt sen är jag långledig, eller ja iaf 7 dagar! Det är lycka de!

1 kommentar:

liteavaltting.blogg.se sa...

Vi längtar efter dig också. Men vi syns snart det är inte så länge kvar till den stora dagen
Kram Mamma