fredag 6 mars 2009

And the winners is...

Igår så mötte jag upp Elli, Kristi Brud, Lena, Lusse, Norskan och Sofie på torget för några öl, men då det var alldeles för fullt där så vi gick vidare. En sväng via Donken Slussen där Kristi Brud åt på ett sätt jag aldrig sett någon äta tidigare. Sen gick vi vidare upp på söder till Boule 1. Där satt vi oss och snackade en stund innan det blev dags för att spela.

På något sätt så blev det två lag, jag och Norskan mot Kristi Brud och Sofie. Matchen var jämn inledningsvis, men sen tog laget med gud på sin sida över matchen. Inför sista omgången så behövde de endast ta en poäng för att vinna matchen, jag och Norskan behövde ta tre. Kändes som en omöjlig uppgift för oss då vi inte spelat bra alls tidigare under matchen. Men så händer det omöjliga! Jag och Norskan lyckas på något obegripligtsätt ta tre poäng och vinner hela matchen! Jag såg hur det bara svartnade till i Kristi Bruds ögon. Fan det där är lätt den underbaraste segern på länge, så nederlagstippade.

Detta kommer jag att leva länge på!

1 kommentar:

Anonym sa...

haha vænta bara.. ni kommer få igen på detta... någon gång framøver !! :)