måndag 2 mars 2009

Life is all about work

Så här ser min vecka ut:

Måndag:
Jobb 7-19

Tisdag:
Jobb 7-19 som blev 7-22 då jag inte har något liv.

Onsdag:
LEDIG!
Fika med Ellei aka Kristi Brud
Förhoppningvis möta upp Krabbis efter jobbet.

Torsdag:
Jobb 7-19
Bio "Män som hatar kvinnor" tillsammans med Krabban, Ellei, Norskan, Sofie och Stina.

Fredag:
Ledig

Lördag:
Jobba 8-20

Söndag:
Jobba 9-20

Måndag:
Jobba 7-19

Jag kommer att jobba 75 timmar på 6 dagar. Det enda som är bra med detta är att det kommer att gå fort till nästa helg.

5 kommentarer:

la dame noire sa...

Åh nej. Jag glömde ju att Jocke och Lena kommer på torsdag...:(

Trocca sa...

Och då betyder detta att du inte kan fika med mig på onsdag?

Trocca sa...

Eller troligen mer att du inte kan gå på bio.. Kan inte de följa med då?

la dame noire sa...

vi får la se vad de små liven vill. drink på torget efteråt annars? det vore väl trevligt!

Trocca sa...

Sånt är aldrig fel! Jag är ju trots allt ledig på fredag :D