söndag 1 mars 2009

Telefonsamtal

Ellei ringde för en stund sen. Hon började samtalet så här:

E: Dovt mummel som inte gick att uppfatta följt av gälla skrik. (Här trodde jag något hänt Bowie)
E: Är du naken?
Jag: Nej.
E: Okej.

Här avhandlas diverse ämnen som fika på onsdag, att jag och Elli är snällare än Ellei, dagen och karma. Efter en stund ska samtalet avslutas.

E: Jag är naken.
Jag: Varför?
E: Jag tände massa ljus och då blev det varmt så jag tog av mig kläderna.
Jag: En normal människa hade blåst ut ljusen.
E: Ja, men inte jag.

Ska vi konstatera detta som att Ellei inte är normal?

1 kommentar:

la dame noire sa...

åh vad fint att du tänkte på bowie (även om det var att något hemskt skulle ha hänt). *rörd*

men det var ju så många ljus! hur stora lungor tror du jag har? lättare att klä av sig då.

Sen har jag ett litet tips för att inte glömma av att man har en blogg. Man ger den en fetingflik i webbläsaren så den inte går att missa! Asbra :D
Eventuellt mobbar personer i den så den inte går att glömma av den anledningen.....