söndag 22 mars 2009

Söndag igen

Ja då var det söndag igen. Inte för att jag har någon som helst känsla av att det är söndag då jag jobbat hela helgen och fortsätter med det tills på onsdag. Det är rätt skönt att jobba helg, det ringer inte så mycket och det är en betydligt mycker mer avslappnad stämning här. Folk glider runt i mjukisbyxor istället för den vanliga uniformen. Och det är betydligt mycket bättre betalt, and that me like!

Gårdagen spenderades hos Carro med mat och Robinson. Mycket trevligt som vanligt.

Idag så kommer "hon den där" på en snabbvisit! Mycket uppskattat från min sida. Hon ska till och med hämta mig på jobbet så vi hinner få någon tid tillsammans innan det är dags för mig att åka till jobbet igen klockan 6 imorgon och hon åker tillbaka till Linköping efter sin intervju.

Inga kommentarer: