torsdag 5 mars 2009

Det där med karma...

De som umgås med mig vet att jag blev våldsgästad av 4 okända bögar i fredags när jag själv hade en liten sammankomst med några vänner. Dessa bögar var ljudliga och pratade väldigt mycket. Jag slutade tro på karma i samma veva men sen på söndagen händer något ofattbart. Jag städar i köket och där hittar jag en svart-vit Fred Perry jacka och det är kärlek vid första ögonkastet!

Allt har varit frid och fröjd tills igår. Då tvingar Kristi Brud mig att gå in på en killes qx, detta visar sig vara han som glömt jackan som jag trodde jag fått av någon högre makt för karman att jag inte kastade ut dessa bögar i fredags. Han mailade mig och frågade om jag sett denna. Jag svarade inte då jag läste detta under stressade former. Kom hem igår och då har denna bög som faktiskt var den snälla av dem messat henne om samma sak. Jackan får följa med Elin när hon ska till sin fru på fredag.

Jag konstaterar nu; Karma fungerar INTE!

3 kommentarer:

Anonym sa...

naww stackars malin då..!
du som verkigen ville ha den dära tröjan. haha.. tråkigt att du måste återlämna den. hehe

Trocca sa...

hoppet på karma är över! Vi ses ikväll va? :D

Anonym sa...

Nej då karman kommer komma på torsdag :D