söndag 15 mars 2009

Melodifestivalen 2009 - Finalen.

Igår samlades vi ett tappert gäng hemma hos Norskan och Doktorn för att kolla på finalen av melodifestivalen. Jag vet inte om jag tycker att rätt låt vann, men jag hade sjukt trevligt och jävligt roligt! Jag bjuder på några bilder från kvällen.
Doktorn, Norskan, Andreas (?) och Kristi Brud laddar.Schlagerpose delux.Elli, jag och Måns var också på plats.Krabbis hade fått en egen mikrofon av Norskan dagen till ära.Krabban och Bella efter finalen.Ni som var där vet vad detta handlar om. Den där brickan ska brännas.Sofie och Elli.Kristi Brud hittade en trumpinne, kolla in den där blicken.Sofie hade trosor på huvdet..Spelet. Sjukt roligt måste tilläggas.Kristi Brud visar vart skåpet ska stå! För övrigt den godaste spriten jag någonsin druckit, Orginal Grön tror jag den heter.Bästa bilden från igår tror jag.

Inga kommentarer: