söndag 8 mars 2009

Söndag

Ja, men en vanlig söndag då. Har jobbat som alla vet, inte så mycket spännande med det. Min mamma och faster har skaffat en blogg tydligen, jag ger dom 1 vecka sen är den död.

Tänkte även bjuda på en konversation mellan mig och min far på facebook:

Håkan Näslund kl. 18:18 den den 8 mars
Kommer du hem på påsk ?
Malin Näslund kl. 18:45 den den 8 mars
ja men du sa ju att jag skulle ta med mig ela upp, eller har du ändrat dig?
Håkan Näslund kl. 18:53 den den 8 mars
Nej men du var ju tveksam på om du var ledig i påsk, vi blir jätteglada om ni kommer
Malin Näslund kl. 19:27 den den 8 mars
ja men vi kommer.. har hittat en tågresa upp på torsdagen för under 200:- per person :D Kommer de att vara snö kvar så man kan åka skidor?
Håkan Näslund kl. 19:39 den den 8 mars
Kul, just nu är det mycket snö men man vet aldrig hur varmt det blir vi får kolla innan ni åker
Malin Näslund kl. 19:51 den den 8 mars
blev mamma glad?
Håkan Näslund kl. 20:20 den den 8 mars
Ja mycket
Malin Näslund kl. 20:34 den den 8 mars
vad roligt! Lovar ni att inte skämma ut mig då?
Håkan Näslund kl. 20:37 den den 8 mars
Singstar och World Tour är obligatoriskt sen vet man aldrig, efter i fredagskväll vet man heller aldrig med mamma
Malin Näslund kl. 20:55 den den 8 mars
de är inte mamma jag oroar mig för...
Håkan Näslund kl. 21:31 den den 8 mars
Nu förstår jag ingenting
Malin Näslund kl. 22:04 den den 8 mars
spela inte oskyldig pappa.. du vet exakt hur du och hela släkten kan vara..

Jag ber om ursäkt redan nu Ela att jag utsätter dig för detta, men som du säger; det kan bli roligt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så har man hittat till din blogg igen=) Får hålla mig mer uppdaterad tycker jag. Vilket telefon nr har du nu föresten? SMS till ett och fick inget svar, gissar att du kanske använder det andra eller?...Höres=)

Anonym sa...

Du ger oss alltså en vecka? Vilken tillit du har till oss och vår förmåga att blogga!