onsdag 11 mars 2009

Outfit för Björnligan i vår

Nu har jag hittat jackor för våren till mig, Kristi Brud och Krabbis! Jag hoppas detta är okej även för er.

Till Kristi Brud har jag hittat följande:Jag vet att Kristi Brud kommer att passa utmärkt i denna jacka, jag har nämligen varit med när hon provat den. Och färgen är ju bara så rätt!

Till Krabbis har hittat följande:Även detta en Nike Windrunner. Helst så skulle jag vilja hitta en bild på en röd och svart men detta verkar inte finnas, men om det finns så är det en sådan hon ska ha. Annars tror jag denna färg även skulle göra sig utmärkt!

Till mig själv hittar jag följande:Ni tänker: "Vem fan går runt i såna där färger?!". Jag kan svara att det gör jag! Om det är något som kan göra mig riktigt glad när det kommer till kläder så är det just färgglada skor och jackor. Det är liksom pricken över i! Denna jacka får mig att säga: GAH!! Ge mig MEST! CRAVINGS!

Så vad säger ni Björnligan? Är världen redo för detta?

1 kommentar:

Anonym sa...

hej 176-671. Jag är ledsen att förstöra lite i din idé här, men som jag sa till både dig och Ellei under den här kalla jävla dagen på söder när vi var in i Skrapan så har redan din granne, norskan, denna jackan som du vill ha. Vi kommer alltså inte kunna umgås i vår med Mette-Sara ifall du är med.